Måndag morgon

Upp i ottan för att vaska av mej två gånger som i går kväll.
Folke körde mej och Rickard åkte med för att komma hem till sej.

Jag vr uppe på avdelnngen före sju, 7.15 kom det någon som satte en remsa på armen. Hon skulle kolla om jag skulle opereras sist eller efter lunch.

08.15 har ingenting hänt. vi är två som sitter i väntrummet, ingen säger något eller förklarar varför vi väntar.
Detta är sjukvården, eller innan man tas om hand.

Komunikation, att ta en eller två minuter till att meddela vad vi har att vänta??????????  Näe, det finns inte.

Att vänta utan info är det värsta som jag vet. Det är något som jag går i gång på. Men jag ska försöka hålla en något så när god min.

HMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0