Nu prövar jag igen.

Det är så mycket som ska svaras på och som man ska läsa, och därifrån till Facebok.  Jag älskar sättet att kunna ha kontakt med vänner men det tar tid att svara .

Nu har vi ätit köttfärslimpa, kokt potatis och sås gjord på skyn, det ni det är smaskens det.
Tyvärr så äter jag lite mer än jag behöver, men för en månad sedan åt jag mycket mer än jag behövde.
Sen två veckor tillbaks så äter jag två chaker med yougert och Hebalifes pulveri, med lite vattem och tar stavmixern och kör ner allt. Ibland så har jag frysta bär i. Tänk att jag håller mej mycket mätt på dessa chaker.
Jag äter sedan ett vanligt mål mat om dagen.  går var ut till campinggästerna som bjöd på fika och tårta och kaka i husvagnen. <jag åt det till fikat, men jag hoppade över pannkakorna, grädden och sylten till middagen. Då tog jag en chake med annanas och mango och herbalife tropiskt.

Idag när jag vägt, mätt och pratat med min cotch, så hade mina mått minskat runt midjan och jag hade gått ner 1½ kilo. Det tyckte hon var bra. Nu ska jag operera magsäcken den 8 januari. Det ska bli så spännande.

Dessutom så ska Jenny ha valpar i Mars. 63 dagar är naturligtvis samma dag som jag ska opereras, den 8 mars.

Jag hoppas hon har hunnit föda innan jag åker in. Då får Folke ta jobbet tills jag kommer hem om två dagar,.

Våra små barn har flyttat, jag hoppas att dom har det bra, och om dom inte har det så kan vi inte göra något för mamman är tillsagd att inte hitta fel på familjen. Det ska vi integöra  heller.
Nu ska jag fika med Folke Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!



Det var väl inte 8 januari i år som du ska göra den där

magsäcks operationen?

Hur mår du annars inför operationen?

Kram

Anna

2010-02-28 @ 11:19:14
Postat av: mamma

Hej, Anna. Om jag har skrivit det så har det blivit fel. Jag har nu varit på provtagning, skrivs in på tisdag och ska opereras den 8 mars. Mycket spännande. Jag har övat på att äta flytande och med sked nästan hela februari. Jag har inte gått ner i vikt men jag är nöjd med att ha lärt mej äta så som jag blir tvungen efter op. ¤ veckor flytande, två veckor pure, sen sakta invänjning med små portioner.

Jag vet att jag kommer få matnojja, men jag ska klara det.

2010-02-28 @ 22:52:56
URL: http://familjehemsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0