Reklam

Har ni någon gång beställt något ifrån Vista Print.  Det är billiga visitkort och brevpapper och man kan beställa som jag både t chirt och kepsar.
Men när deras dator sedan gör fel och får ihop fel summor, så går det inte att nå någon. Man kan maila, men då måste man kunna Engelska, och det är jag dålöig på. Men dom vill heller inte förstå när jag försökte skriva ner en förklaring.

Jag beställer alldrig därifrån mer.  Men det kommer massor av reklam om att jag är speciellt uttagen till rea o.s.v.

Idag har några av våra campinggäster och vänner åkt hem och andra håller på med planeringen för vintern.
Det är roligt när man ser att det planeras.

Folke han gräver i ladugården i skiten. Fåren går ju på en halmbädd på vintern och den ska ju ut och det ska vara rent när fåren kommer in för vintern. Sen ser vi fram emot våren då det blir lamm , och vi hoppas att det går lika bra som förra året med lamningarna.  Flasklamm kan vara väldigt trevligt men det tar mycket tid, iblaND ÄR DOM SÅ DÅLIGA SÅ MAN MÅSTE TA IN DOM I KÖKET OCH DÅ ÄR DET DYGNET RUNT JOBB.

Jag ska göra iordning kyckling fileer i ugnen som gryta idag och som sallad imorgon och senare krabba med skaldjurssås som jag rör ihop.  Mums.

Jag var nyligen inne på den 16 åriga tjejen som nu fått tvillingar, hennes blogg. Det är fantastiskt, hon skriver som om hon skulle vara 30 år och ha erfarebheter att vara mamma. Dessutom så bor dom med pappan som hon säger är en fantastisk pappa.  Underbart, jag skulle önska att jag bodde nära henne så man lära känna denna unga familj.

Men jag är väldigt glad för dom kontakter jag har och dom barn jag får ha omkring mej. Men visst känns det att vi skulle behöva ladda batterierna för att orka vara bättre.

Man får ju vara innerligen glad att man är frisk och att det inte ännu smygit sig på sjukdomar som ska behandlas och opereras eller medicineras.
Men visst, jag har ju en sjukdom; KRISTALLSJUKAN. Men den går inte att medecinera, bara lära sig handskas med den. Och det går bra.

Nu börjar det lukta och ugns maten, det luktar så gott och till blir det enligt önskemål pasta.

Ha det så bra önskar Yvonne på Vreta.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

HEJ min vän!



Du får inte göra så

här mot mig!

nu har jag väntat hur länge som helst på att du ska skriv om din varda, och vad som händer hos dig.

Kram

2009-09-23 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0