Säng dags, som vanligt.

Jag försökte titta på INLÅST, de här grabbarna som fått chansen att bli inlåsta i ett fängelse utan direkt tvång.
Även om jag tyckte det var mycket intressant så somnade jag flera gånger.
Nu har katterna fått sin mat ute på altanen och hundarna har fått sin slatt", och nu väntar dom på att jag ska gå upp till sängen, lilla Jenny lägger sig framför stora Sessan mellan hennes framtassar på rygg och ska leka med Sessan.  Dom tuggar på varandra och sedan på mej. Jenny leker med mej så att hon tuggar på min hand och morrar samtidigt. Och när hon blir vild så tar jag upp hennes huvud och pussar henne på nosen. Det kan man knappt tro att hon ska göra för att hon blir så vild.  Men det blir alldrig några bitmärken på handen.  Jenny är en jack Russel och hon är så otroligt fin och trevlig som sällskapshund.  Sessan är gamla damen 10 ½ år. Enmycket mysig hund som älskar att bli kelad och klappad.

Ja, i morgon är det fredag igen.  Vi har fått en invit av våra goa vänner som kommer med sin egen Thaimat, det ska bli mycket gott.  Så det blir nog en festkväll för både vuxna och barn. Trevligt. 

Sen på lördag kommer vi att bli hämtade, Folke och jag. vi vet inte vad eller var vi ska, det en av Folkes födelsedagspresenter som är oöppnade, det blir spännande och bara vuxen kväll, det är vi inte bortskämda med.

Andra mycket goa vänner till oss har åkt till portugal med sin husbil och återkommer i i slutet av Mars eller aprill.  Det låter jätte långt, men vinter tiden går och snart är det vår.

Dags att knyta sig.   Kramar ifrån Yvonne på Vreta.

Kommentarer
Postat av: Anna



VA´glad jag blir när du skriver i din blogg.

Måste berätta, vi ska få valpar! Våran lilla hund

ska valpa någon dag i nästa vecka. det är en Cotton som blivit parad med en Falé, båda våra hundar är renrasiga, men det gör inget med ett snedsprång i bland. Eller vad tycker du?



Kram

2009-10-08 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0