onsdag igen.

Veckorna går fort.
Måndagen hinner knappt komma förren det är fredag igen.

Jag har fortfarande kvar det som sitter i bröstet, men det har kanske blivit en smula bättre så antagligen så är det en virus eftersom inte Penisilinet hjälper.

Idag så jobbar Folke, det är jag och vår son Daniel som är hemma. Han pluggar vissa dagar på distans.

Jag hoppas det går bra med valparna Anna. Kan du inte lämna en mail adress så kan jag skriva mer till dej.

Ja nu kommer en helg som är speckad av flyttningar och det är Vinthundtävling.

Vår son Rickard flyttar till en annan lägenhet för att komma närmre tågstationen i Nyköping. Andra vänner flyttar till hus. Spännande.

Idag ska jag ta flensa sprutan, jag är kallad, antagligen för att jag ska opereras så småningom.

Nä nu ska jag inte sitta här längre, för att jag är trött idag och har svårt att hålla igång.

Hälsningar Yvonne på Vreta

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Hahaha, min man är från Nyköping, ni kanske känner/kände varann.



BS Tack för ditt svar ! Gossen har i dec. bott hos oss i 3 år. Vi är anställda av en konsultfirma och de är toppen på alla vis, dessutom får vi betalt det vi kräver. Behöver vi extra allt, t ex någon att prata med eller kurser you name it, vi får det, de försöker tillmötesgå oss på alla möjliga vis. MEN jag känner mig aningen trängd med detta med gossens syster, vi ska och kan inte vara hennes "tivolifamilj". Gossen vill att vi har våra semestrar för oss själva och tillsammans med hans nya kusiner och deras familjer, och utan syrran. Under förra läsåret hade vi att syrran kom varannan månad och han var varannan månad där hemma i hennes familj. Nu är hon tonåring och åldersglappet liksom spretar.

Vi var tidigare anställda av vår kommun, men det funkade uruselt på alla vis, dessutom fick vi för dåligt betalt med tanke på slitet. Så det sa jag upp rakt av, fick nog av de där , ursäkta, kärringarna. Våra nuv. arb.givare är topp, men även månen har ju fläckar. Vi mailas. Jag har [email protected].



Vi hörs hoppas jag !

Ha det så gott !



Kram

2009-10-30 @ 23:44:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/27181

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0