Kväll eller natt.

Jag har kommit hem ifrån ett styrelsemöte, där jag inte sagt så mycket, men ändå var det intressant för det var mycket som togs upp.
Eftersom det fastnade i bröstet på mej med förkylningen och min sänka var hög, så fick jag penicilin och slämlösande. Och faktum är att det känns lite lättare nu efter två dygn.

Vad härligt Anna att det blev valpar. <även om du har tre så tar dom så småningom ganska mycket tid och plats.
Lycka till i fortsättningen med de små liven.

Jag ska gå till sängs nu så jag orkar imorgon. Det vankas ju halka och ev. snö Så jag som har dåliga framdäck tänker inte åka till Strängnäs och handla som jag tänkt.  Det får nog bli Stjärnhov.


Kör försiktigt det ska jag försöka.  Hälsningar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0