Torsdag kväll.

Ha, jag älskar tjejer som har skinn på näsan under ömständigheter att dom kan det dom argumenterar om.  Den tjejen som skulle placera 25 åringen hos oss, hon tyckte vi var överkörda och hon har tagit reda på att efterdom vi redan hade lovat , så har vi redan ett avtal, Och dom som placerade barnen visste redan innan dom kom att vi hade en 25åring på gång in.  Hon har ringt och läst lusen av dom och nu ska hennes chef ringa till chefen i barnens kommun och tala om att i morgon placeras den här killen hos oss. Det har han väntat och skött sig för i en månad nu. Och nu vill han mycket gärna komma till oss.          Han kommer i morgon, och den barnplacerade kommunen ska enligt henne inte kunna flytta barnen av den anledningen.

Jag brukar inte ge mej utan argumentera ganska hårt när jag tycker andra har fel Men jag orkade inte, så jag är så glad att ha fått den hjälpen av en annan tjej som kan argumentera. Toppen.

Nu ska vi ha fruktstund med barnen innan det är läggdags.   

Hälsningar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0