Torsdag.

I dag har vi nog genomfört det mesta av detvi hade tänkt oss, men inte riktigt som vi hade tänkt oss.  I morse när jag hade skjutsat Carro och kom hem för att sätta på kaffet, då ringde Folke och frågade om jag kunde komma och hämta honom för att bilen krånglade och han vågade inte åka längre. Kaffet var inte påsatt , jeg lämnade det åkte dit och vi åkte till Strängnäs sit Folke skulle. Jag satt och nästan sov i bilen när Folke var inne. Sen åkte vi hem , åt frukost och tog med vår boende och åkte till Gnesta för att handla och beställa grejer till lördagen.
Vi har också varit till lokalen och gjort iordning borden och ställt dit varor.

Emellan där är jag förbannad, men det ska jag berätta om en annan gång för jag måste se till att vi får någon mat också.

I går fick jag ett brev ifrån Nyköpings polisen om att dom ska förhöra mej angående anmäld misshandel och förstörelse.
Det är tacken för att en familj tar emot en trasig 14åring fyra dagar före julafton, med en mamma som väljer bort sin dotter på julafton.              Jag ska skriva mer om detta när jag inte är så trött.

Nu ska jag laga mat,  ha det bra, önskar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0