Torsdag kväll

Nu är det dax att gå till sängen lägga sig och sova.  Men jag ska skriva några rader ändå innan.
 
Vi har varit till Nyköping  till tandregleringen. Sen vi kom hem har jag bytt några fönster hakar i bushuset och nu i kväll kom våra gäster och vänner.  Vi fick i gång tv;n efter mycket om och men, bra eftersom dom har två tonåringar med sig.  Innan vi gick in blev vi bjudna på Gin och Tonic. Det är bara när dom kommer som det kan bli, bara så där!.
Men det är kul och imorgon ska vi laga och äta mat tillsammans.  Frun som är ifrån Thailand ska göra  vårrullar och vi ska göra Tacos.  Hon har lagat Tai mat åt oss förut, underbart gott.  Roligt och gott , det är annorlunda. Och under tiden vi lagar maten lär det säkert bli en grogg och öl till maten.

Men först är det en vanlig fredag och Carro ska med bussen 7.40. och våran boende blir avsläppt hos kompisen för att ta sig in till Gnesta på dagverksamhet.
Och självfallet blir det semlor imorgon  till kaffet.

På lördag ska vi se Män som hatar kvinnor. Det blir nog att vi äter ute med våra killar, innan vi åker hem.

Sov gott , god natt, önskar Yvonn på Vreta.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Yvonne! Skriv sen och tala om hur filmen var.Jag vill också se den, vi får se när det kan bli. Böckerna är ju så himla bra. Nu ska jag gå och lägga mig och putta på gubben som ligger och snarkar för fullt. Natti, natti!

2009-03-05 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0