Tisdag.

Snart är det lunch, men idag känns det som jag har hunnit med lite innan.  Skjössat, fikat med min man, han har snöröjt, jag har dammsugit och tvättat av på toa, bäddat, det gör jag bara när någon typ av soc, ska komma första gången. Men det är så skönt när man bäddar om i sängarna att bädda ordentligt.  Eller rättare sagt när man ska lägga sig känns det skönt och gott i hela kroppen.  Men jag är ju lite knäpp, om jag blir trött och vill vila eller sova en stund på dagen så lägger jag mej alldrig, då sätter jag mej i fotöljen.  Där kan jag både vila och lätt somna. En härlig special forölj som jag fick i 50 års present av min mamma för att jag hade då så mycket ont i nacken och obalans så jag satt ofta och sov på nätterna.

Ja, som jag skrev i går så var vi på info om smitt skydd. Det gav inte oss något nytt, men dom har denna info för att man ska kunna ta emot barn direkt ifrån flygplatsen när föräldrarna blir häktade för att dom har falska pass, bl.a.  Men det sas också att soc, inte gärna åkte så här långt, bara om dom inte hade någon närmare familj som kunde ta emot. Det blir jour.

Ja, ja. Nu är det nog dax att ta ut hundarna en stund, så jag kan få sätta mej och titta på Hem till gården i lugn och ro.
Nä nubörjade jag städa skrivbordet , det kan behövas.

I kväll i Flen, se tidigare program.            Om skola och familjehems samarbete.  18.00     VÄLKOMNA

Kommentarer
Postat av: Keijke

Ja det är full rulle hos dig också ser jag. Snart dags för lamm också antar jag, det är väl en härlig tid även om det är en del passning förståss.

Ha det bra!

2009-03-04 @ 05:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0