Tisdag den 10/3 sen kväll.

Nu börjar det bli mörkt, jag fick lov att tända lampan, för att se tangenterna ordentligt..
Folke och jag har varit till Gnesta.  Jag har tagit cellprov som jag blivit kallad till. Och när jag kom in där och barnmorskan kommer ut så är det samma tjej som förlöste Caroline.  Jag förstår att hon kan inte komma ihåg alla, men jag minns att hon tillfälligt var på mödrarvården då när jag var gravid.  och då hade jag så svårt för henne därför att jag mådde så dåligt och hon var så omtänksam och snäll , så man bara ville dpy, just då.  jag klarade inte det utan att falla i gråt. Därför ville jag inte att någon skulle vara öm och omtänksam mot mej.  För mej så spökade levern när jag var gravid. Jag vet inte hur eller varför, det har jag alldrig fått riktigt svar på. Men jag sov nästan dygnet runt sista månaden. Åkte in och ut ifrån sjukhuset och fick absolut inte göra någonting. Jag fick så dåligt blod så jag fick sprutor, och allt smakade äckligt i munnen. Så jag åt inte mycket, bara gick ner massor i vikt.  Folke hade hemhjälp för barnens skull och jag bara sov. Sen föddes Carro i månad för tidigt och jag blev helpigg och carro som blev gul fick ligga på prematur avdelning första dagarna. Hon hade svårt att hålla värmen.  Allt gick snabbt bra.

nu ska jag klä om mej, det är C- styrelse i kväll. Hej.  Yvonne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0