Tisdag.

Fy vad jag har varit dålig på att skriva.  Men jag har varit så pass dålig i samma typ av halskatarr som Carro har haft, eller inteär bra ifrån men är i skolan sen itorsdags. Jag skulle ha varit på det där polisförhöret i dag. Men jag fick flytta fram det några dagar så kanske jag inte behöver hosta fullt lika mycket.

Men tro det eller ej, i dag eller i morgon ska det komma tre små barn på jour.  Det kommer att innebära stora förändringar för oss, men det kommer vi att klara.  Det fanns ett litet men, för den äldsta . Men eftersom barnen var mycket tajta så skulle man nog inte dela på dom.

Och i går var det en en kille över 25 som var här med sin soc. han ville gärna komma hit och får då bo inne hos den andra boende i lilla huset. Men det skulle kunna ta en månad innan ansökan och soc. utskott skulle kunna ta det. Så det är ett stort ?. Men om han klarar denn här tiden så kommer han.  Så nu har jag hört mej för vad det skulle kosta att hura mini buss. Det blir så mycket pengar så det tror jag inte dom kommeratt gå med på.  Det lägsta var 11.000/ mån.
det högsta var 14.000kr/mån.        Det tror jag alldrig att dom vill betala. Men jag ska lägga fram det.  Det ända jag inte fått svar ifrån är vad min son skulle kunna få fram för pris.  Men det är inte sökerrt att dom har någon att hyra ut.
Ja, ja. klockan 13.00 ska vi träffa mamman, sen får vi se.   

Så ibland händer det!!!!! Och ifall att,  då blir det många poskägg, ta undan alla farliga flaskor, ställa undan mycket som man inte behöver annars. Sängar har jag ordnat, men det ska vara kläder, blöjor, kanske nappar och välling. HA.

Men vad roligt det ska bli.    Hoppas jag.

Nu ska jag dammsuga det sista hunddåren, fast dom tar alldrig slut. just nu är det hopplöst..





Jag ska rapportera senare, kram Yvonne.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, du är verkligen helt underbar, vilket stort HJÄRTA du har. Jag har aldrig träffat dig, men jag tror jag älskar dig. (Missförstå rätt). Det skulle finnas fler som du.

Sköt om DIG.

Kram

2009-03-31 @ 14:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0