Söndag sen kväll.

Ja, det är igentligen dax att gå till sängs, det har dom andra redan.
Men jag hade lite annat att göra och nu var jag inne på min mail och fick se att jag fått kommentarer. Tack, vad roligt.

Ja, Annika du som känner 70 åringen, visst var det väl roligt. Vi fick ju ijallafall vara med på bröllopsfesten, det hade dom gjort samma dag.  Det finns ju vissa som bara gifter sig, och talar om det efteråt, eller hur, Annika.  Men det värmde lika mycket det, ska du veta.   Och Anna det jag ville ha mail adress var för att kunna ta upp frågan som jag fick om FR.

Och för den som ställde den frågan om FR,    Jag tycker att det är tur för oss så länge vi har eldsjälar som håller i Familjehemsföreningen.    Jag vet som har varit orförande i Sörmlands läns föreningen under en tid.  Det tar tid och måste vara kreativ för att kunna förnya sig och få medlemmarna intresserade.  Det tycker jag att vi har idag.
Och jag är glad att FR finns, för jag vet hur jag själv har blivit stöttad när jag behövde i från andra medlemmar. Dessutom skulle jag inte haft den kunskap som det givit att gå på dom föreläsningar som FR ordnat och ordnar om den inte funnits.   Jag vet ju att den som jag tycker är den mest uthålliga, kreativa och engagerade läser min blogg.  och du ska veta att jag menar detta.
Håll ut, tillsammans med de andra gamla trotjänarna och självklart de nya. Tack.
Men som jag sagt förut så är jag villig att disskutera vilka frågor som helst, bara jag får en e-mail adress.

I morgon är första vardagen i min mans liv som han är s.k. arbetslös.  Det är arbetsförmedlingen som gäller.  men på eftermiddagen ska vi till Nyköping på ett viktigt info möte.

Är någon vaken och läser i kväll, så god natt och sov gott. önskar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0