Söndag kväll.

Nu har vi varit i Nyköping, Carro var hemma och vilade. Vi åkte ner och hämtade Rickard. In på Bomässan , jag pratade med han som sålde stekpannor förra året.  NOI.  Jag ha ju bytt en gång för att beläggningen bubblade sig och blev bara värre. Det tog bara tre månader så kom en ny per post, då var det tre skador på den, och sen gick det inte att nå honom.
Men nu var han på mässan och han var utomlands över vintern, sa, han.  OK:  Men var den skadad så går vi och hämtar en ny , nu direkt.  Så jag fick med mej en ny stekpanna hem. Det är den tredje. Vi köpte några remmar till Carro och jag köpte en nyckelring ifrån BRIS.  När vi gick ut så mötte vi min äldsta son, och bonus barnbarnets pappa. Min äldsta son har varit med som utställare i flera år förut med AIXAM moped bilar i olika modeller och olika EU moppar tillsammans med Haag och Carlsson som säljer bilar. I dag har han verkstaden tillsammans med Haag och Carlsson i Bergshamra.
Och jag hoppas att det går bra. 
Sen var vi och åt plankstek, det var gott. Sen lämnade vi Rickard där dom bor och körde till Majjen. Vi fick kaffe, och hon skulle skjutsa . Men hon han hem . Vi hämtade hem vår röjsåg och hoppas att den blir till nytta nu när yngsta grabben är hemma den här veckan.  Vi ska röja vid Campingen och om det blir isfritt ska vi köra grejer till återvinningen.

Carro proppar i sig värktabletter och slemlösande och sen sover hon.  Vi ska titta på Uppdrag granskning snart ..


Ha en bra kväll , hälsningar Yvonne på Vreta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hurra, du lyckades stava skjutsa rätt!

Det var dom som jag tippade som vann m-festivalen.

Jag bor långt ifrån dig, annars hade jag kommit och besökt dig. Och du, jag har ingen e-mail, jag lånar min sons dator ibland.

Kram på dig

2009-03-17 @ 12:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0