Onsdag kväll

Trots att jag har suttit vid datorn en stund tidigare, så har jag inte haft tid att skriva.
Men dagarna går så fort. Jag har varit hos lammen två gånger med Folke jag har skjutsat vår boende på morgonen.
Jag har skrivit andra papper och tagit ut dom mail som jag skrev när vi hade jourflickan här över jul och nyår.
I går var jag hos en dietist, för att börja tänka annorlunda imin mathållning.  Jag måste försöka göra något åt att jag inte orkar som förut. Jag älskar att dansa, men stannar hellre hemma för att jag vet att jag inte orkar dansa det jag vill. Så jag har mina funderingar, och önskemål.  Kanske går dom att infria.

Men hua vad kallt det är. När solen kommer fram längtar jag efter att kunna ta kaffet med ut och vara i le mot solen.  Men det fanns ingen le, det bara blåste. Och hos oss har vi fortfarande vinterväg. Isen som vi har på vår egen väg smälter inte eftersom det inte kommer någon sol där.

Bara isen gått bort ska jag gå längre med hundarna det brukar vara skönt. Jag har lättare att komma igång på våren.

Nu har ju Carro luran ,hi,hi, lurat sina föräldrar igen.  Nu ska vi åka med Viking Line den 24 maj. Gissa vilka som spelar då. Jo SCOTTS, det kunde ni inte gissa, va.

Imorgon ska jag skjussa två gånger på morgonen, sen ska vi åka till Gnesta för att handla till GRAVölet som Folkes jobb ska ha på lördag. Då får vi fruntimmer också vara med. Carro ska vara med som köks piga, hon vill det om hon orkar förståss, för på fredag ska hon till Katrineholm och lyssna på SCOTTS på SAFIREN.   SCOTTS själva har lovat ta in henne som deras fotograf, ha, de, ni.  Jag tror att det var någon av de andra scottsfansen som frågade när vi var på BIRKA.

Nu ska jag ta in hundarna och borsta tänderna. Sov gott Hälsningar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0