Oj, tisdag kväll.

Jag har inte skrivit sen i söndags, men våran yngsta son är hemma den här veckan, och är det någon som spelar spel såär det han.  Då är vårt lilla dator rum med extra säng nästan fullt.  Men nu har vi ställt ut en dator, så jag får plats med min stol.  Så kan det vara när man ska trängas i det minsta rummet med tre datorer på varsitt skrivbord, och en säng.
I går och idag vår son varit med ute och eldat upp riset efter björk kanten på Campingen.
Han har röjt med röjsågen och Folke hAr sågat med motor såg.  Det blir så fint i kanten.  Det blir ved också. Och ved har vi massor, men björkved har vi inte så mycket av, så det blir bara bra.

På måndag ska det komma en kille med soc, placeringsenhet, för att disskutera om det skulle passa honom att bo här .
Ung vuxen som inte vet om han vågar sova i samma hus som vår boende.  Vi får se, för jag vet inte om jag vill ha en 25 årig kille bo inne hos oss, för Carros skull?.

Men det blir spännande att få träffa honom . Det är inte på måndag utan den 30 ;e.

I dag blev det inte så mycket men kanske mer imorgon. kram ifrån Yvonne på Vreta.

SCOTTS
på Birka Paradise
den 19 Mars

PÅ TORSDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0