Lördag.

Trots att Carro inte alls är bra, så ville hon absolut till E-tuna.  Ja, vi har varit där, och sett Larz Kristerz live.

Dom var lättsamma och härliga. Deras musik är ju mer av våran typ av dansmusik helt klart. Men jag älskar att lyssna på SCOTTS också.

Det var ett nyöppnat fik alldeles bredvid scenen så vi satt kvar med kaffet i handen och lyssnade. Vi såg dom jätte bra därifrån.  Lyxit istället för att trängas.
Carro träffade sin nyvunna Scottsfans kompis dom hade bestämt träff. Så dom stod närmare och filmade.
Det kommer nog att finnas på Carros hemsida.   www.carrosfoto.se                    www.youtube.com    Där ska det också finnas så småningom.

När vi åkte hem så vilade Carro med kudde och täcke.
I morgon får vi se hur hon mår, om hon orkar åka med till Nyköping.  Nu är det bara att bänka sig vid TV;n.  Vi 
Det är sällan jag tycker att Melodifestivalen är spännande , men i dag är det spännande.

VAD TROR NI OM CAROLIA AV UGGLA,  SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA..  Det är så jag skäms när jag tittar på henne, ändå så är det något i henne som drar??

Ja, vi får se.

Ha en bra lördags kväll.                       

Kommentarer
Postat av: Rickard

Även om Malena inte var riktigt den jag hoppades skulle gå vidare så var ändå Malena bättre än Caroline Af Uggla.



Men enligt aftonbladet så skiljde det sig bara ca 4000 telefonröster mellan Malena och Caroline.

2009-03-15 @ 07:06:17
URL: http://rickardp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0