Fredag.

Här är det väldigt lugnt.  Just nu är Folke ner till fåren, han har inte ringt in ännu så det har antagligen inte kommit något mer lamm, det var två ny i morse.
Vi har varit ute med bilkärran för att flytta lite grejer, jag har varit med vår boende till distrikten.  Sen har vi haft kontorsjobb, planering och en siesta på eftermiddagen, tätt efter så var det daxs med lite fika så man vaknade.
Carro har inte hört av sig än, men hon ska vara hos gurkan i Katrineholm.   jag undrar om hon har ringt till Roberto i SCOTTS, för det skulle hon , för att han skulle ta in henne som deras fotograf.  Eftersom det är 18 års gräns på Safiren, så frågade Carro om det skulle gå bra. Då fick hon hans telefonnummer, vaaao!
Nu ska jag ta in Jenny hon gnäller utanför i snöyran.
Men NU ringde Folke in att det precis nu har fötts ett lamm, så jag ska ner och assistera och mjölka lite så man ser att mjölken kommer igång.

Hälsningar Yvonne på Vreta, mitt i lamningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kära nå´n, hur mycket ORKAR du?



Bekymmra dig inte för polisen, nästan varje fammiljehem har väl någon gång blivit polis anmäld. Jag med, mamman till barnen påstod att vi hade bundit barnen i sina sängar, de´dö´. Men vi blev inte åtalade, det var naturligtvis ett påhitt av mamman.

Kram

2009-03-30 @ 16:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0