Sommardag.

Vi har badat och städat.   I dag har det börjat rulla  in husbilar och husvagnar som oftast har flera hundar i varje ekipage. Våra hundar är i hundgården för att vänja sig med det inför helgen.  Det gäller att hålla dom inlåsta nu när löptiden äe eller varit som värst.   Hanhudarna på Campingen kommer väl att hellre komma till dom är att tävla.
Förberedelserna inför helgen är i full gång.  Köket ska städas och Campingen, Bushuset och mammas stuga ska vara städade, Även rummet i lilla huset.
Allt ska vara handlat och imorgon ska jag börja blanda dressingen på tio liter chili och vitlök. grädde, majonnäs dragon och gräddfil.

Om barnen och den placerade ska jag tydligen inte skriva alls, för det är en soc. som tycker att dom blir utlämnade och att dom kan bli identifierade eller själva läsa.    Ja, jag vill ingen illa, annat än de som försöker göra mej illa.  Så jag skriver inget mer om de som bor hos oss.

Men när ett privat företag som placerar tror att man är bakom flötet och försöker juga ihop något för att sko sig själva så får dom skylla sig själva.      Vi får väl se vad det blir i slutänden. .

Det är väldigt tråkigt när man kommer underfund med att en stark tjej är oärlig för att klara sitt eget och ett privat företags ekonomi.  Men jag håller på att söka fakta och har inte sagt mitt sista ord. Sociala varnade för att det bara handlar om deras vinning, och det bevisar det brev som jag fått.


Mat, vi håller på att bli hungriga.   Stekt kebab och färskpotatis det blir fint.

Hälsningar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0