Lördag kväll

GNESTA DAGEN är förbi.  Vi har varit på marknaden i Gnesta, massor med folk vi kände igen och hela vår kompis familj med barn och barnbarn, våra killar, barn och mammor. Men i slutet så regnade det så knallarna packade ihop för folket gick hem eller till sina bilar. Jag hann ijallafall få tag på en liten och en stor handväska, lite kläder och lite prylar till barnen. Folke köpte plastpåsar och säckar.  Självklartså blev det färska munkar till fika stunden efter att vi ätit smörgås.
Vi var väl 11 personer som samlades på parkeringen och fikade.

Men vet ni? Stjärnor finns dom ?  Ja dom finns.   Tack snälla goa, för att du tog med din dotter , ordnade bil och skjössade Carro till Uppsala.  Fantastiskt.  Det blev en lång resa, men jag hoppas att du fick egen behållning av kvällen och SCOTTS.  Tack också för att du bäddat åt Carro och sedan skjössade henne till Gnesta. Det går inte nog att tacka dej.  Men jag är så glad att vi har lärt känna dej.  Men vad jag förstår så kanske vi syns på fredag. Det vore jätte roligt om du kommer och även din dotter och dotterdotter är välkomna.Vi ska ordna sängplatser, för finns det hjärterum så finns det skjärterum.

I morgon blir det fortsatt målning, på altanen.
Nu är jag ganska trött, det är sen läggdags .    Hälsningar Yvonne på Vreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0