Torsdag kväll

Ja, nu har dom andra gått och lagt sig, äntligen en stund vid datorn.   Det har regnat ikväll, men det gjorde ingenting vi satt hos goa vänner i deras förtält och hade trevligt.   Annars har det varit tvätt och Folke har fortsatt att klippa gräsmattorna. Det börjar bli så fint.

Som jag skrev förut så var vi på Diggilo i Eskilstuna, sundbyholms slott, mycket fint, men då satt vi inte under tak när det regnade.  Som tur var så köpte vi regnkepar vid ingången. Ganska snart innan det hade börjat så tog vi på dom för att inte bli kalla och våta när det duggade. Men sen så kom det ordentliga skurar och underarmarma blev så blöt så när man skulle applodera så bara stänkte det.
Det var så trångt så när jag satte mej på min stol så skojade jag och hon som satt bredvid, att jag trängde ihop henne så hon satt tryggt mellan mej och hennes väninna, hon kunde knappt röra sig.
Det som jag inte förstår är att det säljs med fulla rättigheter när man är inne på området, hela kvällen är en stor bissniss park med underhållning.

Carro har kommit hem efter kvällen i Leksand, nu ska hon förbereda sig för att åka på söndag till Allingsås med Melissa som är sångare i ett annat band och är sambo med Lillen.  Melissa hade frågat Carro om hon ville åka med henne, och det ska hon nu göra.  Jag har väl skrivit om att Larz Kristerz också uppmärksammar Carro och känner igen henne bland publiken när hon är där.  Och Carro tycker det är jätte trevligt och mycket trevliga killar som har stor skämt humor.

På deras hemsida kan man se ett foto på Carro och en av killarna där dom står och håller skylten http://scottsfanzone.blogg.se framför sig och pekar. Dom gängen skojar ju mycket om varandra.

Nä nu är det bäst att sova medan de andra sover så vi orkar med våra goa vänner och kräftskivan i morgon kväll.

Sköt om er  hälsar Yvonne på Vreta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Yvonne!



Jag kunde inte hitta en bild med din Carro tillsammans med en scotts kille, men en bild med en tjej som visar sin t-shirt, är det din dotter!?

Söt är hon i allafall. Och du, jag var i Töreboda och såg och lyssnade på killarna.

Kram

2009-07-31 @ 13:51:14
Postat av: Rickard (son)

Jag kanske ska visa att jag också läser min mammas blogg och tänkte jag skulle ge lite visning på vart bilden på Carro är.



Kolla denna sida: http://www.larzkristerz.com/blogg/fran-allsang-till-kulturpris



Så hittar du en bit ner en sida på någon av dem med en typ handuk runt nacken och håller sig över Carro och så står det bild texten: "Stefan passar på att busa lite med Carro som bloggar åt Scotts....."



Hon som visar en tröja tror jag är en kompis till Carro.

2009-07-31 @ 18:20:45
URL: http://rickardp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0