tisdag kväll i juli

Hundarna skäller till utanför, förmodligen undrar dom vad dom skällde på. Det kan ha varit grannen som hördes eller en bil ute på vägen (300m utanför), kanske är det en ny eller nygammal campinggäst som vi inte hört när dom kört in men hundarna har koll på. Eller så var det ett rådjur som skällde ute på en av gärdena, vem vet.  Men Campinggäst var det inte.
Det har rört på sig mycket bra i sommar tycker vi, det är många som kommit två husbilar eller husvagnar och sammanstrålar här på vår lilla Camping,  bara trevliga människor, som tycker det är skönt med lugnet på landet.

Nu är det blåbärsdags har jag förstått men det blev ingen tur ut i skogen idag, mina kristaller i huvudet vill inte ligga på plats, så jag har inte känt mej på det bästa sättet idag. 

I morgon ska Carro på Scotts spelning igen. Och det är inte nära heller, hon ska bara till Leksand, men blir hämtad med bil vid Stockholmscentral.  Ja, dom ordnar för sig och har väldigt roligt.

Nu har jag haft en liten stund vid datorn, och känner att det är dags att blunda snart.

Kram nu alla vänner som läser detta,  sov så gott, önskar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0