En fredag i Juli.

Hej, mina läsare, nu har vi kommit hem ifrån semester´n som vi tillbringade i´en hyrd husbil.  Det var första gången på flera år som vi kände att vi skulle kunna sova borta några dagar till.
Vi var sex stycken som bodde i husbilen hela veckan men vi var sju stycken som sov i två nätter.  Det gick bra det också.

Vi hälsade på goa vänner första natten där jag faktiskt badade, ingen annan badade. Sen åkte vi till Malung, DANSBANDSVECKAN.      SCOTTS spelade ju där.Vi slutade i Leksand och Leksands sommarland.

Som alltid när man tar sig en stund vid datorn , så får jag nu förhinder. Skriver efter helgen.
Kram till alla önskar Yvpnne på Vreta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, och välkommen tillbaka!

Du har varit saknad, blev nästan lite sur när det gått så lång tid mellan det du skriver, men nu förstår jag. Hoppas ni haft en härlig semester trots allt regnande. Här neråt landet är det sol i dag, ska passa på att hänga ut lite tvätt, det luktar ju så gott när det fått torka ute.

Kram kram

2009-07-25 @ 11:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0