Lördags kväll

Ja idag har jag inte skrivit i bloggen på hela dagen.  Dagen har varit bra, vi har haft en träff här hemma med en placering som precis är avslutad. Der kändes skönt att det blev av. Jag kan bara hoppas att det finns bra utvägar för henne och hennes familj.  Som jag ser det så är hon på väg att vända , men har inte nått varvet runt. Sen gäller det att hitta ut ur tunneln, att få bra vägledning för att hitta, och att där utanför hitta något annat som är en väg framåt.
MEN; nu ikväll har vi varit på Gnesta revyn, det var nittonde gången men vi missade första gången. I år var den lustfylld glad och rolig, det gick inte att somna till revyn. Det var sista kvällen för i år med skupa och snittar i pausen. Mycket trevligt och gott. Mycket folk som jag kände igen men jag såg bara ett par förutom oss som var i från Stjärnhov.
Så kan det bli. Som jag skrev förut så har Jenny fått valpar en gång. Dom är nu 6 månader och har alla fyra kommit till bra hem. Vi har haft en återträff här hemma och det var så roligt att se dom och att träffa valparna med deras familjer.
Men tyvärr försvann en av valparna på nyårsnatten i Björnlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0