Torsdag sen kväll.

När jag äntligen satte mej vid datorn, så hade jag många mail att svara på och förfrågningar att fundera på.  Idag har vi varit till Stockholm och tittat på min mammas nya lägenhet. Mycket fin, helt ny, ingen har flyttat in förut.  Den som köpte den för ca; ett år sedan kanske trodde att det var en investering, men ki den.  nu är det marknad för den som redan har pengar. Så det var min mammas marknad och hon köpte när hon fick det pris hon ville betala.  Carro, vårt bonus barnbarn och Jenny har varit med. Mormor var så nöjd när vi satt upp hennes nya gardiner och lite annat. Sessan har varit ensam hemma, men jag tror att hon mest sovit, för när Folke kommit hem då har hon inte haft speciellt brottom ut. Innan vi åkte så fick både Sessan och Jenny en promenad så alla behoven blev utförda . 
Tack För kommentaren, jag ser ju stavfelet när du påpekar det och det är jätte bra.  Ibland är jag så trött så jag kollar inte texten, bara lägger ut den. Nu är jag trött och ska gå till sängs. Hundarna har varit ute, katterna har fått mat, TV;n är avstängd och det är förställt in till vardagsrummet så inte hundarna sover i sofforna. Nu gäller det att borste tänderna, kissa och gå och lägga sig, Eller hur??
Sov gott.    
                                                                           Hälsningar Yvonne på Vreta

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sover du fortfarande? Jag saknar dina blogg.

Kram

2009-02-22 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0