Torsdag morgon.

Jag blir så irriterad på ett företag som gör reklamsaker och heter  VISTA PRINT. Jag har beställt visitkort, kepsar och bildekaler, mycket bra grejer. Men nu två gånger när jag ska betala så har summan varit felräknad, vid två betalningar, och då kan jag ju inte betala.  Då visar det sig att support och kund mottagning pratar inte svenska.  Och jag som inte kan Engelska.   Jag får påminnelser om betalning och jag skickar mail på dålig engelska till dom. Detta är andra gången. Det ordnar sig säkert tillslut.


Nu blev det ändrade planer snabbt. Jag ska åka till distriktsköterskan med vår boende, det har ju gått 14 dagar.

Ha en bra dag.  Yvonne på Vreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0