Tisdag kväll.

Det lider mot TV kvällen. Jag tycker inte jag fått mycket gjort idag. men visst har jag tvättat tre mskiner tvätt och vikit handdukar. Gått en promenad med hundarna om äm dock så liten. Jag hade så många skäl till att inte komma ut i tid innan maten, så den blev inte så lång, men rolig. Båda hundarna blir överlyckliga varje gång.
Jag har ringt och ordnat med lite hemlisar för några av våra goa vänner. Och vi har även fått lite mat i oss, vi behövde inte svälta idag heller. Glöm inte att om någon är intresserad av att höra en socionom och handledare föreläsa tillsammans med sin vuxna dotter om att vara BIOLOGBARN I FAMILJEHEM I FLEN DEN 11 FEBRUARI.  Kontakta mej om mer information.
Nå det börjar bli dax. Sköt om er, hälsningar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0