Tisdag kväll.

Jag gjorde i ordning en köttfärs pizza med mycket ost på .  Den åt vi när han varit här ifrån soc. Det skulle ha varit en hon men det blev en han.    Toppen kille som hade massor med bra åsikter och som hade massor med erfarenheter. Sådana soc. gillar jag. Dom vet vad dom pratar om och kan detta med placeringar.  Men han gjorde bar hembesöket sen skulle dom nästa vecka gå igenom vad dom hade och vad dom skulle göra.,

Nu efter maten är jag trött, nu skulle det vara skönt att sätta sig i fotöljen och sova en stund. I morgon ska jag följa med våran boende och vi ska ha ett gemensamt möte . Sen ska han till tandläkaren. Jag kanske skriver i morgon när jag kommer hem.

Förresten du vet väl att  SCOTTS spelar på Birka paradise den 19 Mars
Då ska vi åka.

Sköt om er. Hälsningar Yvonne på Vreta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0