Söndag eftermiddag.

NU, har alla extra barn åkt hem. Nu kan jag sätta mej vid datorn när jag vill. Sen i torsdags har tiden gått fort med planering, städning, handling, dukning för Knytisen och lördsgskvällen som var mycket trevlig.  Vår närmsta och goa vän hade beställ och tagit med sig smörgåstårta som vi partade på. Sen hade vi åtta stycken med oss så vi kunde äta ost och kex så småningom. sen började musiken och slitet på dansgolvet. Inte behövde man frysa heller, det går inte att stänga av termostaterna innan vi börjar.HOLENS som spelade gav mycket bra ifrån sig. Men eftersom vi kom hem vid 2.30 på morgonen så är vi inte så pigga nu.  Folke ska till ladugården och jag ska sova en etund i min fotölj.

Förbered er för måndags morgon, hälsningar Yvonne på

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Yvonne! Holens hälsar till er, om du vill kan du kika in på deras gästbok på www.holens.se. Nu ska jag lägga mig på soffan och kika på Per Morberg när han lagar mat. GÄSP!!! det blir nog väldigt tidigt i säng i kväll. Kramis

2009-02-22 @ 17:54:50
Postat av: Anna

Hej igen!

Du måste berätta mer noggrant hur det var på er knytiskväll.

Kram

2009-02-22 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0