Söndag.

Jag glömde kommentera Melodifestivalens Idoler i den här Familjen.  Men dom som känner oss vet ju att det är SCPTTS.  Dom var mycket bra, men inte bäst. Ändå var det skönt att dom fick komma med till andra chansen.
Förra året var den i Nyköping
  då var vi där på genrepet.  Det var mycket intressant att få se hur det gick till bakom kulisserna eller framför med alla dessa kameror och studiemannen som var en artist i sig. Det var det mest fashinerande tyckte jag. Nu har vi varit även i Globen och på IDOL två gånger så man lär sig ju.   Vi var på Dansbandskampen också, men det var något helt annat. Ja kul att ha sett det. När vi var där var det så mycket folk så vi brydde oss inte om att gå in och trängas på dansgolvet. Men Carro hade första kontakten med SCOTTS.
Och vad jag skulle vilja säga om Carolina af uggla, det ska jag inte ens skriva.
Sköt om er Yvonne på Vreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0