Redan söndag eftermiddag.

Den här veckan har gått så otroligt fort, och det får man ju vara glad för. Det finns alldeles för många som sitter och tycker att tiden går sakta, det är oftast människor som inte har så mycket för sig.Vi har varit ute och eldat ris idag. Det gick bra trots att både jag och Folke hade en släng av dålig mage inatt. Jag tycker det känns i hela kroppen, men det var skönt att komma ut och röra på sig ändå. Men kraften tog slut när jag hade packat två ved kassar, jag orkade inte bära upp dom. Jag hämtade bilen och ställde kassarna i bakluckan och körde ända in på gården. Sen var det dags att gå in.
Vi har tittat på Stormen på TV. Den ska tydligen vara ifrån Småland där dom blev väldigt utsatta. Här varit en gatu brebb ungefår som blåste ner som tändstickor. Nu ska jag göra iordning maten .
Tänk på varandra, njut av maten tillsammans, det önskar jag er alla.  Låt maten bli till den stunden då alla samlas vid bordet.  Yvonne på Vreta

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

nej jag är helt rökfri!!

har rökt, men den söden är inget jag vill testa så jag slutade för hmmm, ca 3 år sedan nu.

2009-02-01 @ 21:21:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0