Onsdag kväll

Snart har denna vecka också gått iväg. Nu ikväll har vi varit hos min mamma och ätit kalops. Det var jätte gott. Hon är duktig som ger sig in på både mat och bak. Hon har Gula Fläcken, Blödande. Så för varje gång som hon har ett skov, så är det en liten blodåder i gula fläcken som blöder. Hon har bara 0.0 något som hon har kvar av synfältet. Men ändå så ska hon nu flytta tillbaks till Stockholm. Hon har köpt en lägenhet där och tror att allt var så mycket bättre när hon bodde där. För mej spelar det ingen roll var hon bor. Det är ju bara att lycka till!!
Ja.ha, den här helgen ska vi förhoppningsvis kunna röja bon och elda ute. Vår extra kille kommer på fredag, varannan vecka och han tycker om att vara ute. Annars har jag konstigt nog fått ännu en intresseförfrågan idag. av en annan grann kommun. Dom ska ju börja med att göra ett hembesök, för att bilda sig en uppfattning om vi kan var de som dom tror behövs för en 13 årig kille. Jag är inte säker på att vi är berädda att ta emot med den problematiken, men det är så svårt när man vet så lite om honom. Jag hoppas mer på de andra kontakterna. Förutom jourplaceringen över helgerna, så har det varit väldigt lugnt under hela hösten, nu verkar det som om kommunerna har fått den nya årets budget och då gäller det att smida medan gärnet är varmt.  Senare i år tar pengarna slut och då får man inte placera. Nu vill mina hundar komma in. Dom har vait ute på natt kissning, då sitter dom i varsitt rep och kan springa ganska bra runt lilla huset och hålla koll. Men när jag har sagt varsågod så springer dom ut och lilla jenny försöker ryta lite åt Sessan, sen springer dom bredvid varandra och nästan kissar på varandra.     Natti natti, hälsningar ifrå Yvonne på Vreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0