Onsdag kväll.

nu är det dax att skriva en stund.  Vi har varit i Nyköping, Marren har klippt mej, vi har ätit ute, Marren var med mat till Daniel och hans kompis. Vi var och bytte den lilla handväskan som gick sönder första kvällen på Birka Cruices.
Nu är den bytt och vi fick med oss vårat bonus barn barn hem. Han och våran extra kille som kommer på fredag är polare .Nu sitter vi tre vid varsin dator. I morgon ska vi till Långbro och titta på min mammas lägenhet som hon har köpt där. Ikväll blir vi hemma och Folke ska på Hembygdsföreningens möte. Det finns några platser kvar på våran knytis. Om du tycker om att dansa, umgås och kanske vara salongs berusad, då är du välkommen att höra av dej till oss.
 Lördag kl;19.30.
Nu är jag trött, jag ska se om det blir något kaffe eller om jag ska sätta mej och sova i min fotölj.

Kram på er och ha en bra kväll, hälsningar Yvonne på Vreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0