Onsdag eftermiddag.

Jag har inte haft tid att skriva förren nu. Först på möte klockan 8 i Gnesta, sen har jag skrivit om texten på vår Camping sida.
www.vretacamping.se  Lite hemalagad pizza till lunch har Carro och jag ätit. Hon har studiedag och inställda lektioner på förmiddagen.  Vi skulle även ha haft en träff klockan 13 men den blev inställd.. 


I dag har jag pratat med vår goväns son hustru A, eller kanske blir. Mycket trevligt att prata om den sociala verksamheten kring våra familjer om framför allt barnen. A och S väntar sitt andra barn i juni härligt. För mej är dom ett prakt exemplar som jag skulle önska att många med barn skulle ta efter. Det finns säkert inget par som inte träter ibland, såklart dom också, men dom samarbetar väldigt mycket när det gäller barnet och planerar tiden. Om du A läser detta nu så hoppas jag ni kommer igen dom olika faserna och att graviditeten går bra till slutet. Lycka till. Förresten tänkte vi flytta våran träffpunktshelg på Vreta, till i augusti, så vi vet att ni kan vara med.

Nu ska jag laga mat, nånting med falukorven som ligger i kylskåpet. Det blir nog inte så avancerat.

God middag.   Yvonne på Vreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0