Onsdag efter besiktningen.

Jag såg på Blogg sidan att Kevin Borg fått ut sin första skiva nu, eller album. Eftersom han har en enormt bra röst och kan verkligen föra sig på senen, så är skivan säkert bra.  Pusst, nu är det gjort för idag, bilbesiktningen, så klart. Glapp styspindel, återbesök till bes. inspektören..  Annars var allt ok. tydligen.  Jag hade bytt en skylt lampa och fyllt på med bromsolja, men det fanns inte någon triangel i bilen, det sa jag redan när jag kom. Det är inget att leta efter sa jag.
Det gick fort det var lärlingar där så dom överföll mej nästan. jag ska höra med Ove om att laga eller byta ut spindelleden.
Det spelade ingen roll tyckte min son eftersom han inte har tid just nu.  Ja, ha.  Dags för mej att steka fisk, det händer inte så ofta. Ikväll ska jag till Flen igen på föreläsningen om Biologbarn och om biologföräldrar i ett familjehem.
Sköt om er.  Yvonne på vreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0