Onsdag den 19/ 2.

Nu har jag väckt Carro. Det börjar bli dax eftersom vi ska till Nyköping och hälsa på Marren bland annat. Idag har jag fått hundforwe levererat, toppen. Jag hade köpt ett annat foder men det är dom inte lika intresserade av, det går ner men inte mer.
Jag har Mailat med en annan Carro, Härligt Carro att ni gått vidare och skaffat en till valp. ser fram emot att få träffa den tillsammans med de andra.  Nu ska jag ordna en återträff snart . Vi har haft en jakt hund sprungit efter hare här i närheten ochmina hundar har varit helt galna.  Upp och ner i fönstren och ut mot dörren skäller så Sessan blev helt slut.
Nu har dom dragit så det blev lugnare. Aha, Carro kom upp, bra , då ska jag klä på mej. Jag var ute och skössade våran boende vid 7.30. sen när jag hade kommit hem och fikat, så duschade jag och sen har jag gått i morgonrock, men jag hann ta emot hundfodret innan, bra.  Får se om Marren har tid och lust att klippa mej lite, så man ser hyfsad ut till knytisen på lördag. 
Sköt om er, hela dagen. Jag hinner kanske inte skriva mer idag eftersom jag ska kanske med på möte i Hembygdsföreningen, vi får se när vi kommer hem.
Hälsningar Yvonne på Vreta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har inte haft möjlighet att läsa din blogg på ett par dagar, men nu tog jag en kopp kaffe och slog mig ner vid datorn. Jag förstå inte ingen ger lite kommentarer.



Men Yvonne lilla, du skojar väl når du skriver skössa i stället för skjutsa?

Kram o ha en bra dag

2009-02-19 @ 14:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0