Mina lata hundar.

Jag har interiktigt blivit haj på detta med att få in bilder och text. men Carro får hjälpa mej när hon kommer hem.
Men Sessan är den stora hunden som är en fyrvägskorsning.; Sankt Bernard, Labrador, Rottveiler och pappan är en Pyrineer.  Jenny är en liten lågbent Jack Russel, som härstammar ifrån BJörkvik. Dom är 10 och 2 år. Jenny fick planerat, fyra valpar i juli, fyra tikar, som kom till mycket trevliga och bra familjer. Men den ena är efterlyst för att den försvann på nyårsafton i Björnlunda. Den är spårlöst försvunnen sen dess. Ägarna till henne Zelda lyssnar hon till. Dom har utlyst en belöning vid upphittad hund. Jag ska ta fram en bild på henne om det skulle vara någon som sett henne efter nyårsafton.
Nu ska jag titta på Hem till gården. Hälsningar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0