Måndag kväll, ja, jag vet.

Ja, jag har fått bassning för att jag inte skrivit sen i lördags, jag har väl umgåtts mer med min man än datorn. Och idag har Carro ooch jag varit i Gnesta. Jag fick hjälp att klippa klorna på Jenny. Det gick inte så bra men hon klippte i jallafall på alla klorna. Sen kom hon på att man kunde fila. Nu ska jag fila på någon eller några klor varje dag. Nu har Carro två kompisar hemma här. Dom gick tidigare i samma klass. Jag har pratat med Annika, (hej, Annika) vi är några fler nu, 71 st. till knytisen. Kul, det närmar sig, och alla som ringer och anmäler sig ser fram emot en trevlig kväll. Och det är just det vi också gör, annars skulle vi inte hålla på. Annika har bakat kakor och jag ska baka bullar som jag skrivit förut. Sen ska vi tillsammans göra iordning semlor till alla när vi har ställt iordning borden och dukat. Kul , Kul, fest två lördagar i rad.
Första gör vi i ordning och har roligt, den andra är vi bjudna på. Nu vill Jenny att jag ska leka med henne, hon har tagit upp en leksak i sängen och sen ställer hon sig och stirrar på mej medan hon gnäller. När det inte funkar så hoppar non upp och ställer sig med fram tassarna mot min arm. Ja, ja, jag ska leka med dej. Tänk att en hund kan gnälla tills hon nästan ylar om inte får som hon vill. Nu ska jag fika med Folke och vi ska alla äta glass.
Sköt om er.
 Hälsningar Yvonne på Vreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0