Måndag förmiddag

Ja, nu har jag varit med Carro till bussen, det är ca; 7 km.  Sen har jag sorterat tidningshögen och kommenterat en av medlemmarna i skrivar cirkeln som jag är med i.  Jag hoppas lära mej något bra som jör att jag ska kunna skriva bättre insändare bl.a.  Jag måste ju kunna agera både som politiker och som rådgivare i Familjehemsföreningen,
www.familjehemmensriksforbund.se .  Är det någom som är intresserad av en föreläsning i Flen BIOLOGBARN I FAMILJEHEM den 11 febr. 18.00 - 20.45   Hör då av er till mej eller till FR.  Vi i Centern blev erbjudna skrivarcirkeln först med en träff och sedan på distans.Det känns som ett mycket bra sätt att vara med i cirkel.
Ja, jag ska snart gå en promenad med hundarna och jag ska ringa några samtal, men eftersom jag ska vara hemma så ser jag på Hem till gården, sen äter jag något till lunch. God, dag och eftermiddag till er som läser min blogg hälsningar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0