Måndag den 23 februari.

Nu står ju min dator ledig hela tiden så jag kan sätta mej när jag vill. Men jag börjar alltid att läsa mailen . Sen tittar jag om stalltrollet har skrivit något. Ibland går jag in på trebarnsmamma 17år nu 18.

Nu har vi haft soc. besök idag och när man känner av så tror jag inte på någon placering snart därifrån. Men däremot tillfälliga placeringar kanske bara några dagar när föräldrarna blivit häktade. Ja, är vi lediga så varför inte.
I morgon ska vi ha en annan kommun på hembesök, det ska bli för oss mer intressant, beroende på om dom vill betala. Och om domger bra handledning och täta kontakter så länge det behövs. Vi får se, det kan ju ta lång tid innan det blir placering i vissa fall, även om det finns någon tilltänkt.  Vi ska ju i jalla fall ha varit med Birka paradise då SCOTTS spelar först. Jag tror att det var den 19 mars.  SCOTTS och Junix.

Har jag skrivit om våran lilla Camping;  VRETA Camping med tio platser för husvagn, husbil eller tält. Nytt för i år Är att vi erbjuder Camping tomter 4 - 5 stycken där man kan sätta upp husvagnen och ordna med staket, odla och göra nästan vad man vill runt husvagnen bara man kan ordna så allt kommer bort om man lämnar platsen.. Vi hade en söt liten mamma som bodde hos oss som ritade husvagnen som också ska vara en potatis.  Det har blivit våran logga.
Jag har satt ut en annons på blocket om campingtomter och det är redan två som har hört av sig. Kul. Dom som trivs bäst hos oss är de som blivit utan hemmavarande barn. Eller småbarns familjer som inte måste ha badstrand nära.

I lördags ringde arangören för Bråvikens vinthundklubb. Dom har varit hos oss tre gånger med Crousing tävlingar.
I år skulle tävlingen bli ändå större. Det blir fram i sommar. Vi har lite olika saker som vi ska planera för.  Folke fyller 60 år den 12 juni och den 13 juni har vi knytis igen, sen efter några veckor så har vi tävlingen. Det är roligt, mycket jobb men mycket trevligt brukar det vara. Härligt.


Jag börjar nästan frysa om händerna, jag tror att jag ska elda och sätta på kvällskaffet.
Sköt om er, hälsningar Yvonne på Vreta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0