Fortsättning på Tisdags morgon

Det ringde en trevlig tjej som ville sälja för Hitta.se. Hon visade hur det skulle kunna vara lättare att hitta våran Camping på nätet. Jag har ju inte skrivit något om våran Camping ännu här, men det är nu det börjar bli dags att uppdatera hemsidan för att kunna ge rätt info. till dom som kommer in där. Vi finns med i en tidning som heter F camping.
Campingplatser som inte är med i den stora organisationen. Vi startade vår lilla camping därför att jag tyckte vi skulle ge fler möjlighet att komma ut ifrån Stockholm och bo billigt på landet. Jag kom ju själv som ensamstående till Folke på landet och tyckte det var underbart att komma bort ifrån stressen. Innan jag flyttade hit så våndades jag varje söndag när jag var tvungen att åka tillbaks till Vårberg där jag bodde med min äldsta son. Vi har ju haft flera barnfamiljer som stått här med husvagn hela säsonger, men sen när barnen kommer i skolåldern så fodrar dom oftast något mer , så då har dom flyttat till en större Camping. Sånt är livet. Men dom vi nu har mest som gäster är de som kommit i vår ålder, där barnen oftast har flyttat hemifrån och dom som vill ha en mindre lugnare camping på landet. Så i Mars kan ni söka efter oss på Hitta.se och få bättre info än i dag. Men vi finns idag också. Nu har tjejerna vaknat så nu ska jag baka bullarna. Sen ska jag till Gnesta, det är möte i Socialnämnden med förlängd dag. Kram till alla, du som ät familje eller jourhem, kommentera gärna om du vill ha kontakt. Med ditt E mail. Jag hör av mej.  Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0