Föreläsning i FLEN

Skolan och Familjehemmet.

3 MARS      klockan 18.00

Andreasgården,  Götgatan  10  i Flen


Samarbete med skolan som en resurs kring ett familjehemsplacerat barn.
Familjevårdskonsulent Britta Schölin presenterar en modell för att motverka brister.




Närmare upplysningar och anmälningar ring Roland Oscarsson 0150 - 78010
e-post;  [email protected]

Alla som är intresserade och kanske funderat på att bli familje, jour eller stödhem kom, lyssna, träffas och ställ frågor till oss i pausen..







Jag har skrivit om detta förut, och vi borde ha anmält oss redan, men jag ger oss alla en chans till, hälsningar Yvonne PÅ Vreta.      Jag ska dit.!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr! Jag bor för långt bort för att vara med.

Och jag ringer INTE till Roland, han är en stor orsak till att jag gick ur FR.

kram

2009-02-27 @ 17:53:52
Postat av: SOFFY

Trevlig helg! ^^

2009-02-27 @ 18:02:38
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0