Lördgag 1 augusti

Hej, inte konstigt om ni inte hittar Carro med SCOTTS.   Jag blandar ihop en del innan jag kommer i säng.
Tack Rickard för att du såg problemet. För att se en bild med Larz Kristerz måste man gå in på deras blogg, men jag skrev Scotts blogg.

http://larzkristerz.com/blogg  Där kan ni finna den härliga bilden på Stefan och Carro.

Ja, i morgon bär det av igen, då får Carro skjuss med Melissa som sjunger i ZLIPS och bor ihop med Lillen i SCOTTS.
Då ska dom till Allingsås och träffa Scotts.

Igår hade var vi på kräftskiva i en av husvagnarna på Campingen,  Tack för igår S..... och R....... Trevligt och gott.
Det är nära att gå hem, så man slipper gå vilse.

Idag har det varit fint väder, till och med så att man blev lite städsugen. Vi hade gäster i alla små hus vid vinthundtävlingen, men jag har inte haft tid och ork att prioritera dom rummen förren nu. Skönt nu är det klart.
Vi har stora huset som vi bor i, egentligen inte stort men störst.  Sen har vi lilla huset där våra vuxenplaceringar brukar bo, med tre små rum och kök.  Bushuset som vi byggde för att våra killar skulle få egna rum medans dom bodde hemma. Och sen har vi mormors hus, en friggebod som hon köpt och ställt här för att ha sitt eget när hon kommer hit.
Där kan hon titta på TV, gjöra sitt morgon fika, och ha det lugnt en stund.
Ja, i  alla hus och rum fanns det folk och hundar i när dom hade tävlingen här.  Antagligen ska min mamma komma ner några dagar nästa vecka, då är det skönt att hon kommer till ett rent hus.

Min mamma är 78år och ser väldigt dåligt, hon har blödande Gula Fläcken, det hade min mormor också. Jag vet att det är ärftigt, men det betyder ju inte att jag måste få det, hoppas inte.
Men det är ett stort hinder Att se mycket dåligt, men hon är seg och med hemhjälp till vissa saker så klarar hon sig med mycket ändå.   Så gissa vart jag har fått min envishet ifrån????!!!!

Som vanligt så är det sen kväll och ögonen börjar bli suddiga.       Sov gott.  Hälsar Yvonne på Vreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0